MEGINT Update

2009.09.12. 11:46 | Chip2 | Szólj hozzá!

Emberek!Megoldottam, hogy le tudjan adni élőbe a Fanboys-t(nem otthonról)!Szóval ma 00:00 vagy honap 01:00.Majd még írom hogy lesz.Leadom holnap délelőtt is!

Na akkor 00:00!

Nem írtam mert nem tudtam mit írni, de most azért írok egy-két dolgot.Teszt még netudom mikor lesz mivel azóta még nem játszottam új játékkal.A NFS Shift-el 100% hogy nem játszok mivel nekem a Pro Street se jött be szóval akk szerintem ez se fog.Viszont ami várható az a Dirt 2 vagy az új Ninja Gaiden.

A bejegyzés trackback címe:

https://x360game.blog.hu/api/trackback/id/tr821376853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása