Need For Speed:Shift

2009.09.24. 18:24 | Chip2 | Szólj hozzá!

READ ME

Még az elején mondom, hogy ez a 2. autós játék amivel életemben játszottam(ha az Mx vs Atv sorozatot nem nézzük) tehát nem vagyok tapasztalt sofőr[igazi életben főleg nem:)].Nem nagyon játszottam autós játékokkal mivel kissebb koromban nem nagyon érdekelt.Ott porosodott a Need for Speed:Carbon aztán gondoltam kipróbálom...és tetszett.Aztán megnéztem(tehát nem játszottam vele!) a Pro Street és megint megutáltam az autós játékokat.Az Undercover-nek esélyt se adtam, de ez nem olyan rossz.

Vajon mi lesz a következő NFS?Talán Need For Speed:Backspace vagy esetleg Alt?Na mindegy vágjunk is bele.A főmenü jó, nem túl effektezett 3D-s amiben nem lehet eligazodni(lásd Dirt 2) nem ez egy egyszerű menü.A Garászban lehet a kocsikat venni, fejleszteni, kifesteni.A kifestésnél érdemes a gyári külsőket választani mivel ebben a játékban nehéz jó külsőt csinálni.A fejlesztéseket szerintem túl egyszerűen lettek megoldva mivel annyi, hogy van 3 szint amikben vannak fejlesztések, de látszólag semmit sem változott az autó csak éppen gyorsabb és jobb lett.Még van két fejleszthető dolog a váz és az a hátsó szárny izé(SORRY nemtudom mi a neve).A Karrier módban van 4 Tier különböző kategoriákban.Van Verseny,Drift,Legjobb idő stb.Az elején sajna kiteszi a segádvonalt amit én személy szerint utálok, mivel úgy túl könnyű tehát én azt leveszem.Az irányítással komolyabb gondom nincs bár nem valami élethű, de nem rossz.A grafika nem egy "hú de király".A játékélmény hát...sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy a Need For Speed maradjon inkább az ilyen utcai stílusú autós játékoknál.Nem olyan rossz játék, csak kár, hogy rövid és 5 óra alatt kivittem(persze nem minden pályát full csillagosra).Ez a teszt nem volt valami hosszú, de nincs is mit írni róla.

Értékelés

Grafika:7/10

Hang-Zene:8.5/10

Irányítás:8/10

Játékélmény:7.8/10

Össz.:7.6/10

Így utólag:

Gameplay:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://x360game.blog.hu/api/trackback/id/tr911404640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása