[Call of Duty (6)] :Modern Warfare 2

2009.11.01. 11:52 | Chip2 | 9 komment

Megjelenés előtt!

 

Volt(van) szerencsém kipróbálni a Call of Duty immáron a 6. és egyben legjobb részét.

Na akkor írom is tesztet 2 szempont szerint.Kezdem is a játék nagy erősségével a grafikával.Hát komolyan mondom ez beszarás.Talán a legyszebb játék amivel valaha is játszottam, ez valami eszméletlen.Nagyon részletesek a fegyverek, a ruházat, a fényhatások.Talán az első havas pályának  a legjobb a grafikája, ahogy a ruhánkra rátapad a hó és a fegyverünkön is nagyon jól látszik.A fényhatások is nagyon jók lettek.Ha egyhelyben mozgunk, látszik ahogy a fegyver sötétedik és végig megy rajta a fény.De elmondom, hogy a gyakorló pálya a legcsúnyább(ami ugye az első) szóval nem kell megiedni az elején mert a többi küldetés nagyon szép.A grafikához veszem még a látványt is ami szintén nagyon jó lett pl.:amikor Price kapitényt kell kimenteni és felhúznak a helikopterrel, nagyon jól meg van csinálva ahogy felrobban a sziget.Röviden a grafikára én annyit mondok, hogy a Crysis elbújhat.A játékélmény szerintem a grafika miatt is sokkal jobb, de még sok más miatt is.Nagyon felviszi a hangulatot az, hogy a játékban már van élet.Ezt elég hülyén fogalmaztam meg úgyhogy leírom részletesebben.Észre lehet venni, hogy körülöttünk mozognak az emberek, kosárladbáznak, menekülnek a kocsival, mentik a sebesülteket szóval valósághűbb.De ami nekem legjobban tetszett az az, hogy minden küldetésnél van valami "nem csak menni, lövöldözni" például az egyik terrorista falus(vagy milyen?!) pályánál amikor nem sikerül átugorni 2 ház között és leesünk a földre.Egy ideig komában, utána felkelünk és lőnek ránk a terroristák.Nyomogatom az Y-t(fegyverváltás) és csak azt látom, hogy az van kiírva, hogy nincs nálad fegyver, elkeztem futni föl alá míg el nem értem a helikopterhez.Amint mondtam minden pályán van ilyesmi, de nem lövöm le a poént.Így a végén csak annyit mondok, hogy egyértelműen az év játéka, nem gondoltam volna, hogy ennyira jó lesz, csak hát hamar végigjátszható.

Értékelés

Grafika:Szerintem a mai korhoz képest is nagyon jó, nem adhatok kevesebbet:10/10

Hang-Zene:Szerintem ezek is jók voltak, illett mindegyik zene a hangulathoz:9.7/10

Irányítás:10/10

Játékélmény:Egyszerűen (szinte) tökéletes:9.9999999/10

Össz.:Ez a játék bevéste magát a top 10-es játék listámba, nem is akárhova, az első helyre:9.8

Gameplay:

 

UI.:Kratos pályafutása is véget ért ezena blogon

A bejegyzés trackback címe:

https://x360game.blog.hu/api/trackback/id/tr631490506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.11.04. 16:16:41

Jó teszt, jó játék!
Ahogy a vidiben elnézm, valóban nem vicceltél a grafikáról szóló kijelentéseddel!
Ha Kratosnak vége, javaslom vedd ki az állapotjelzőjét!

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.11.04. 20:04:47

@EJ&TJ: THX
Ja igen ,kiveszem csak lusta voltam:D

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.11.04. 21:32:24

HOgy ********************************************************************************************** Chip utállak******************************

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.11.04. 21:34:12

jah az alsó kép a monder warfare 1 böl van mint országos cod fan tudom nah nekem még keddig varnom kell
(direkt úgy írtam a várnomot mert mindenhol így irom

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.11.05. 17:17:30

nem!l se ő se mutatta be csak írt egy tesztet ha a good-games liveokon ott lettél volna akkor tudnád

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.11.05. 20:12:15

@ROw2: mi bajod?:D Basszus magyarul is írd le

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.11.22. 14:38:23

Azért ha megnézed a belső tereket,vagy egy kicsit magasabb helyről szemléled a dolgokat,mindjárt nem olyan szép a grafika :)
süti beállítások módosítása