PS3 tesztek by Kratos:LittleBig Planet

2009.09.14. 16:42 | Kratos1 | Szólj hozzá!

2 dimenziós nézet.Én azt gondoltam ma már nem lehet jó 2D-s játékot csinálni, de tévedtem, nem is kicsit.Valójában ez a játék 3D-s hisz a platformokon nem csak balra és jobbra mozoghatunk hanem mozoghatunk befelé és kifelé is, de a nézet 2D-s marad.Egy kis zsákbábút irányítunk amit kedvünkre öltöztethetünk.A játék során felszedünk kis képeket (vagy nem is tudom hogyan nevezzem őket) és ezeket a pályán bárhova felragaszthatjuk és az rásimul a platformokra.Ezeknek a kis képekenkek az igazi célja az, hogy aktiváljunk dolgokat a kép odaillesztésével.Fizikája az van a játéknak.Nagy élmény amikor egy guruló szamárral vagy egy gördezkával legurulni egy dombról.A játék 2 negatív pontaj az a grafika és az irányítás.A grafika nem valami nagy eresztés, de igazából nem is zavaró, nekem tökéletesen megfelelt.Az irányítás viszont rosszabb nem is lehetne mivel abban a 3 sávban amiben mehetünk nagyon nehéz mozogni és hát.... meg kell szokni.Na de a játékélmény igen jó, sőt nagyon jó, de azt azért meg kell említenem, hogy több kontroller sokkal jobb játszani, de egyedül is játszató.Lehet készíteni pályát is, de ez engem valamiért ez nem köt le.Akinek van PS3-a az legalább a demót próbálja ki.

Értékelés(Kratos)

Most szólok, hogy nem szoktam túlértékelni a játékokat(tehát ilyen nem lesz:10/10,9/10,10/10,10/10)

Grafika:5.7/10

Hang-Zene:7.6/10

Irányítás:5.2/10

Játékélmény:8.6/10

Össz.:7.8/10(nem átlagot számolok)

Értékelés(Chip2)

Én is játszottam a játékkal szóval írok én is értékelést.

Grafika:Picit tényleg gyenge, de nem zavaró:7.9/10

Hang-Zene:Szinte semmi gond:9/10

Irányítás:Igen hát ez tényleg gynege:7/10

Játélmény:Nagyszerű:9.3/10

Össz.:9/10(Én se átlagba nyomatom)

Gameplay

 

A bejegyzés trackback címe:

https://x360game.blog.hu/api/trackback/id/tr461381501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása