7.Update

2009.10.19. 15:23 | Chip2 | Szólj hozzá!

Régen írtam már tesztet, de most nem fogom a sulit hibászatni hisz időm volt tesztet írni.Az ok amiért nem írtam tesztet az az, hogy teljesen elment az életkedvem, nem volt kedvem játszani(te jó és:O), de aztán gondoltam egyet és kipróbáltam egy játékot, a neve:Borderlands.Egész jó kis játék szóval mihelyst végigvittem, írom a tesztet.

Szerk.:Úgy döntöttem, hogy ezt a játéktesztet megcsinálom videó formájában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://x360game.blog.hu/api/trackback/id/tr961460745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása